יום שבת, 16 ביולי 2016

דרך הטרולים, בעליה, בגשם

דרך הטרולים - Trollstigen Vegan
שני דברים העכירו את רוחי על הבוקר. נסיון ההפיכה בתורכיה שנכשל והגשם הכבד שיורד בחוץ. תחזית מזג האוויר לכל היום אינה מעודדת במיוחד. מעונן ומימטרים. והיום צפוי להיות יום קשה. אומנם לא רכיבה ארוכה אבל רכיבה טכנית בכבישים הרריים צרים עם פניות הדוקות. וכל זאת בגשם. עד כדי כך הייתי מבואס ששקלתי לקחת פסק זמן ולהשאר במלון יום נוסף. אבל התחזית ליום המחרת אינה שונה, גם כן מעונן וגשם. אז מה, לוותר על מעבר הטרולים? לוותר על הירידה לגרינגר? ועל העליה מגרינגר? המבוגר האחראי שבי אמר כן וכן! המיטה החמה מאוד קורצת ואני אומר לעצמי "בעצם למה לא, אתה לא חייב לאף אחד שום דבר. יאללה, למיטה וימות העולם". ואז נזכרתי שבעצם התנהלות רציונאלית כל חיי הביאה אותי בשלום לנקודת זמן שממנה אני יכול להרשות לעצמי לפעמים להיות לא רציונאלי. ויצאתי לדרך.
מסלול קצר של 200 ק"מ הוביל אותי מהמלון דרך מנהרה ארוכה למעבורת ראשונה, משם לדרך הטרולים בעליה, ירידה, מעבורת שניה, עליה, ירידה לגרינגר, עליה לרמה מושלגת, ירידה ורכיבה מישורית למלון. רוב הזמן גשם, כל הזמן קר. בסוף סיפוק גדול. נותן לתמונות לדבר בזכות עצמן.
בירידה לגרינגר יש פיתול ורחבת תצפית שכולם נעצרים בה. גם אני. וגם קבוצה ישראלית תוצרת "פגסוס". המדריך צועק על כולם, גוער במתעכבים, מפציר להתכנס יחד לצורך הסבר ואשה אחת צועקת "ברוך, מכאן, מכאן, צלם מכאן, כאן זה הכי טוב, כאן רואים הכי טוב". הרגשתי לפתע ציפור דרור.
נוף של בוקר



מעבורת ראשונה



עוד גגות מגוננים

הגשר בדרך הטרולים

דרך הטרולים - המפל הגדול
מרפסת התצפית על דרך הטרולים
על מרפסת התצפית


מעבורת שנייה
גרינגן



כאן אני ישן הלילה

יום שבת 16.7
דרך הטרולים
הירידה לגרינגן
העליה מגרינגן






















5 תגובות:

  1. ראיתי,התפעלתי וקינאתי.אצלי זה להיפך כל חיי התנהלתי ברציונאליות עד שאיני יכול אחרת. היה בריא ושמור על עצמך,להתראות בשבילי הארץ עם החרולים.

    השבמחק
  2. זהו,עשית את דרך הטרולים הנפלאה והקשה במזג אויר מדכדך.
    התמונה של "הסבא עם הטרול", גאוה לנכדים.

    השבמחק
  3. כמה מים! כמה מים!
    והאנשים עם המעילים...אנחנו מזיעים גם במזגן ושם....עולם אחר.
    הדרך המפותלת נראית מאד אתגרית, לא אמרת על זה כלום, הלך "חלק" בסיבובים?

    השבמחק
  4. נתן התמונות שאתה שולח מהממות , סע בזהירות , המשך מסע מהנה

    השבמחק
  5. תמונות נפלאות, כייף לטייל איתך.

    השבמחק