יום שישי, 8 ביולי 2016

סוף סוף שני דברים טובים: גרמניה הפסידה ואני סגרתי את הפער

בהמתנה לעלות למעבורת
אתמול לא פרסמתי פוסט. הגעתי למלון רטוב ובשעה מאוחרת. בדרך כלל אלה לא סיבות מוצדקות להתבטל מכתיבה, אותה דחיתי למאוחר יותר בשל צפיה במשחק חצי הגמר בו צרפת ניקנקה את גרמניה, לשימחתי הרבה. בתום המשחק היה מאוד מאוחר וכיוון שלמחרת חיכה לי יום רכיבה ארוך, סגרתי את הבאסטה וניכנסתי למיטה.
אז ככה. אתמול רכבתי מהמלון בגרמניה עד נמל רוסטוק, מעבורת לשבדיה (7 שעות) ומשם צפונה ככל שאוכל להתקדם כדי לצבור קילומטרים לטובת סגירת הפער. בשבדיה השמים מעוננים, אבל אור. גשם כבד אילץ אותי להפסיק ומנע ממני צבירת מרחק נוספת. סה"כ ביום חמישי 477 ק"מ רכיבה (266 בגרמניה ועוד 211 בשבדיה) ועוד 159 ק"מ על הים הבלטי.

המעבורת
הבוקר קמתי נחוש ויהי מה להגיע אל המלון המתוכנן. לולא הפיגור הייתי אמור לרכב 475 ק"מ עד אליו, אבל למעשה הייתי מרוחק ממנו הרבה יותר. יצאתי בשעה תשע, הגעתי בחמש ורבע תוך שאני רוכב 736 ק"מ. זהו, נסגר הפער וממחר אני על התוכנית המקורית.
מצטער שהפעם הפוסט משעמם. אם לא קורים דברים אני לא ממציא אותם. לא התעכבתי לצלם כי לא היה את מה. שבדיה מדינה שטוחה, ירוקה ועתירת אגמים. תוך 5 דקות אתה תופס את הפרינציפ ואין ממה להתלהב. אני בטוח שככל שאצפין יהיה מעניין יותר ואז אתעכב לצלם, להתרועע ולחוות.
מסלול היום (שישי 8.7)

מסלול אתמול (חמישי 7.7)



3 תגובות:

  1. שבת שלום
    גם זה משהו...

    השבמחק
  2. סוף סוף יום ללא הפתעות. כשתגיע לנורבגיה אל תשכח לצלם את השמש השוקעת (כאילו) בחצות. וחוץ מזה תמונות הן המזכרת הכי טובה מהטיול, המשך בדרכך אך בבקשה ללא הפתעות מיותרות...

    השבמחק